اسلحه مهم نیست. گلوله مهم نیست. حرفه ای باشی یا نباشی هم زیاد مهم نیست. قلب و مغز آدم ها را از هرجایی، با هر چیزی، هر جوری که نشانه بگیری عاقبت از پا می اندازی شان. فقط باید نشانه بگیری "به قصد نابودی".
اضافات: اینجا دوساله شد. من هنوز هم چرت و پرت می نویسم.
حس از بیرون نگاه کردن...
ما را در سایت حس از بیرون نگاه کردن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 9:31