مثل پسر بچه ای که تازه رفتن به یه محله ی جدید، بعد برای اینکه بچه های محل بازیش بدن میگه: خب شما همه من تک. بچه هام میگن: نه ما با غریبه ها بازی نمی کنیم.
+آدرس فعلا همان قبلی است. نوسینده چرت نویس سابق نیست.
حس از بیرون نگاه کردن...ما را در سایت حس از بیرون نگاه کردن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69